Sony Tablet SGPT112NL 9,4 inch / zwart / 32 GB

• Test panel 8,4 nov 2011

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Tablet SGPT112NL 9,4 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

zwevenisleven 24-07-2012

Een tablet die uitstekend werkt. Goed vormgegeven, alles werkt, veel geld dat wel maar de tablet zelf draait als geen ander. WIFI werkt naadloos en samen met andere hardware in de woonkomer combineert hij uitstekend. Je kan dus met de tablet ook de televisie bedienen, films erop af (laten) spelen. NAS benaderen etcetera. Kwaliteit als vanouds van Sony: goed en erg ergonomisch. Je voelt hem aan en ik moet zeggen een van de beste gadgets die ik de afgelopen jaren heb gekocht. Als ie kapot gaat, koop ik direct een nieuwe! De uitbreiding via USB is prima, draait films van memory-stick en usb-stick. Streamt prima. Niets mis met het apparaat. Ik heb het toetsenbord erbij genomen maar dat is overbodig. Het toetsenbord op het display is net zo goed.

zwevenisleven 15-04-2012

De tablet S werkt goed. Er zijn geen haperingen. Films van HD kwaliteit worden netjes vertoond (ook direct van de SD kaart). De integratie met andere Sony producten is voorbeeldig. Geluid vond ik wat minder. Met name het volume. Internet is prima, ook de afstand van de WIFI. Hij voelt wel wat plastic aan en en gorilla-glas en daarom een 8, beeldkwaliteit is een 10.

wklop 25-09-2011

Dit is naar mijn mening de beste android tablet die er is op het moment. De sony S1 loopt net zo soepel als een i pad, en dit gaat voor de meeste andere android tablets niet op is mijn ervaring. Het scherm is echt heel erg mooi, en de spiegeling valt erg mee.
De functie voor het gebruik als afstandsbediening voor b.v je tv werkt perfect, kies merk in lijst en hij doet het. De S1 start supersnel op en is vrij stabiel met android 3.2 die over the air binnen komt.
De accu van de S1 is goed en hier kan je rustig heel wat uren mee werken,toch zal deze elke dag opgeladen dienen te worden.De tablet ligt ook lekker in de hand en is niet zwaar. Tot nu toe zeker geen spijt van en met de content die nog beschikbaar moet komen van sony, kan het eigenlijk alleen nog maar beter worden.